RSS Feed

Cum convingi un bărbat să îşi strângă şosetele?

vezi toate articolele de
19 Nov 2010 la 14:54 243 comentarii 3833 vizualizari.

Ei, asta da problemă! Din complexitatea relaţiilor dintre sexe, despre care aş putea propune subiecte care de care mai interesante, întrebări care să provoace mici revelaţii, să pună puncte pe y sau să destupe două-trei canale de comunicare, m-am găsit fixată pe o chestiune atât de puţin importantă, demnă de trecere cu vederea, oricum am privi-o. Dar m-am oprit, pentru că vreo 80% dintre relaţii se termină exact din cauza acestor insignifiante probleme, nebagate în seamă, până când vederea, căutând în urmă punctul din care a început sfârşitul, descoperă cu uimire un ghem de scame mici, ignorate la vremea când circulau individual.

Primele scame sunt cele de pe şosete. Când un bărbat e obişnuit să îşi arunce şosetele purtate oriunde nimereşte, mai puţin în coşul de rufe murdare, femeii care ajunge să împartă casa cu el îi rămân, din experienţa mea, 3 variante de raportare la aceste şosete: fie le adună, fie învaţă să doarmă cu ele la cap, fie le bagă în acelaşi loc în care îl trimite şi pe el, când îl părăseşte. Aceste posibilităţi rămân, după cum spuneam, după ce am eliminat-o pe cea care, pentru mine, s-a dovedit imposibil de realizat – să îl conving să-şi strângă singur ciorapii.

„Da’ pe mine nu mă deranjează! Niciodată nu i-am strâns, aşa sunt obişnuit. De ce i–aş strânge acum?”

Şi am încercat aşa: „pentru că pe mine mă deranjează”; „ pentru că nu e civilizat să laşi o altă persoană să curăţe în urma ta”; „confortul tău (adică lenea) nu este, sau nu ar trebui să fie, mai important decât confortul meu”; „pentru că unele obiceiuri de pe vremea când erai flăcău la mama ar trebui ajustate în momentul în care te consideri atât de bărbat încât să traieşti cu o altă femeie”; „pentru că şi eu eram obişnuită ca seara să citesc sau să-mi fac unghiile, în loc să pregătesc masa, pentru ca sâmbăta dimineaţa obişnuiam să ies în parc, nu să fac piaţa şi pentru că nu aveam absolut niciun obicei în ceea ce priveşte călcatul cămăşilor, dar am înţeles să mă adaptez la o viaţa în doi, pe care mi-o doresc”; „pentru că ar trebui să te gândeşti că, după o zi de muncă, sunt la fel de obosită ca tine. Şi să-ţi pese.”; „pentru că e atât de simplu!!!! Ca şi când ai juca baschet: trebuie să nimereşti coşul!”, „pentru că ajungem să ne certăm dintr-un lucru care ar putea fi atât de uşor evitat”.

E drept că nu am încercat şi cu Gândăcelul. De Elena Farago. „copil ca tine sunt şi eu/ şi-mi place să mă joc, şi mie/ şi milă trebuie să-ţi fie …”. Deşi nu cred că aş fi avut mai mult succes, pentru că ar fi intrat la „şantaj emoţional” şi am înţeles că ăsta nu e cu nimic mai apreciat decât „din obligaţie”, categorie la care au fost încadrate toate argumentele de mai sus. Iar el, masculul mustind de libertate, nu poate şi nu vrea să se „compromită” făcând un lucru pe care i-l „impune” femeia.  Şi evident că aici deja nu  mai vorbim doar despre şosete.

Concluzia mea este că, în încercarea de a face un bărbat să renunţe la un obicei care te deranjează,  comunicarea verbală este neputincioasă. Oricum ai aborda subiectul, atât timp cât presupune cuvinte (ca să nu folosesc înspăimântătorul „discuţii”), el va înţelege doar că vrei să îi impui ceva, să îl schimbi sau că eşti nebună. Atunci, mă gândesc că trebuie să existe alte soluţii, care ţin poate de acea inteligenţă practică a femeii, şi pe care altele le-au descoperit sau le-au moştenit de la mamele şi bunicile lor, neatinse de imperiul lui „comunicarea este totul”.

Sunt convinsă că sunt alte forme de persuadare mult mai eficiente decât cea verbală şi, de aceea, le rog pe toate doamnele şi domnişoarele care le ştiu să mi le spună şi mie. Evident, ponturile de la domni sunt la fel de binevenite, deşi bănuiesc că vor fi mai puţin diverse şi mai degrabă omogene în jurul ideii: „cu sex oral ai încercat? o felaţie la 3 şosete puse în coş – oferta pe care nu ar refuza-o niciun bărbat”. După cum spuneam, am epuizat doar metoda clasică, a conversaţiei.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


243 comments
  • 1

    Dacă te-ai măritat cu unu ca ăsta, eşti jalnică !

  • 2

    Deci, vă anunţ că mi-am atins cu succes deplin scopul pentru care scriam la terorizda.

    De acum, gata !

  • 3

    Asta cu sosetele mai treaca mearga, dar ce zici de colacul WC-ului? Nu-i asa ca il gasesti tot in pozitie de drepti?

    Eu n-am avut liniste pana nu mi-am montat un pisoar.

  • 4

    @Cosa Nostra:

    Sa nu-mi spui ca te-a infiat!

  • 5

    ce scop, cosa, nu mă-nnebuni?!?

    experienţa mea matusalemică spune că bărbaţii nu pot fi schimbaţi. ca şi femeile, de altfel.

  • 6

    Cine e terorizda? Si ce scop?

  • 7

    ce mi-e capacul, ce mi-e ciorapul! :) sunt din aceeasi gama.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 15:45:28 | Raporteaza
  • 8

    coperta, Nora, sunetistul, căciula…

  • 9

    Bai frate,

    Ne zici, au ba?

    Ca-s om batran si mi se ridica tensiunea!

  • 10

    @Irina Burdusel:

    Auzi,

    poate fi mai rau.

    Aveam pe unul in armata, care in fiecare seara isi sprijinea ciorapii de perete, la capul patului!!!

  • 11

    Ca sa schimbi sau sa strangi perechea de sosete trebuie sa ai niste argumente : La inceput arunci sosetele in tavan daca se lipesc trebuie schimbate si le arunci in cosul de rufe ,daca nu le mai porti si nu trebuie stranse. In alta situatie angajezi o menajera deoarece aceste munci sunt din ce in ce mai grele si plicticoase.

  • 12

    P.J. Harvey, eu cred că ar trebui să încerci în felul următor: concubinaj minimum 1 an. Nu te grăbești să spui „Da!“ după o săptămână, având impresia că l-ai apucat pe Dumnezeu de un picior. De obicei, îți rămâne doar ciorapul în mână, pentru că și Dumnezeu se gâdilă.

  • 13

    Nu vă pot spune aici pentru că s-ar rupe imediat. Şi nu mi-a fost uşor !

    Nora nu ştie cine-i terorizda. Incredibil !

  • 14

    @Andreea: sa inteleg ca urmeaza sa o gasim pe Doria la tarabe luni dimineata? E distribuita de Rodipet? Cosa Nostra a pus umarul la treaba asta pentru ca, mai apoi, sa o poarte in palarie, ghici ciuperca ce-i?, Sunetistul? Pai mai exista dreptate pe lumea asta?

  • 15

    :) ))))))) sunt anumite lucruri care trebuie sa le faci… daca nu din respect… macar din jena. Tipul asta despre care vorbesti este imatur/iresponsabil. Daca se ajunge la o “discutie” pe subiectul sosetelor… e bai mare. Trebuie schimbat. O simpla atentionare trebuie sa-l faca sa roseasca. daca nu se intampla lucrul acesta… am impresia ca nici draqu nu il mai schimba. deci: tipul acesta are niste lipsuri elementare. Cred ca un cuplu poate trece prin multe daca exista o minima compatibilitate. Cu toate ca la prima vedere chestiunea sosetelor pare un lucru insignifiant, acesta denota o chestiune majora prin raport cu celalalt. Trebuie schimbat maimutoiul.

  • 16

    nu cred, Nora, eu zic că e vorba de un scop nobil, nu din ăsta, rodipeto-pragmatic.

  • 17

    @Cosa Nostra:

    Spune-ne unde vrei, numai spune-ne !

  • 18

    Aoleu! Ma sparii! Nu-mi spune ca se muta in Tibet sa se “regaseasca”? Ca fata aia din “Eat, Pray, Love”?

    Ce pacat, nu dibuisem pana acum ce calitati de guru are Cosa Nostra.

  • 19

    spune-ne numai atît: te însori sau nu?

  • 20

    @Gherman Adrian: eu am incercat sa evit varianta asta, in care schimb iubitul cu totul, pentru ca, in orice relatie, daca nu sunt sosete, e capacul de la WC, daca nu e nici ala, sunt calculatorul, televizorul si multe altele. lucruri marunte. parca nu iti vine sa renunti la relatie din orice nimic si atunci e mai bine sa ii cauti o rezolvare. pe care eu nu am gasit-o! :)

    Irina Burdusel
    2010-11-19 16:52:57 | Raporteaza
  • 21

    Andreea,

    Dacă nu m-am apucat de fumat şi de băut până la vârsta asta, ce m-ar mai putea determina să mă apuc de acum încolo ?!

    Şi dacă era ceva, îi mai ziceam terorizda ?!

    Altcineva era miza. Cineva care [sper] chiar merită !

  • 22

    Aste e inceputul ‘plictiselii’ in relatie, si anticipez un ‘divort’ spontan pt tine :P

  • 23

    Irina, i le pui langa el in pat :) ))

  • 24

    Cosa,

    ti-am citit interventia de-acolo, habar n-am care-i miza, dar pot sa-ti spun ca tu faci cea mai mare greseala cand i te adresezi ca unui om rational. Ea e departe rau de ratiune…

    N-a priceput nimic din ce i-ai spus, dandu-ti inca odata dovada, daca mai era cazul, ca nu e pregatita de absolut nimic, cu atat mai putin de a suporta adevarurile drept in freza.

  • 25

    @Izabela Constantinescu:

    Bravo mai,

    si dupa aia cine spala asternuturile? Tot fraiera!

    Nemaipunand la socoteala posibilitatea sa fie un singur pat in toata casa.

  • 26

    @Radu Popescu: :) ) tot el, ca sunt sosetele lui! Le pun pe partea lui de pat!

  • 27

    @Izabela Constantinescu: cam are dreptate Radu Popescu. dar mersi pentru sugestie! :)

    Irina Burdusel
    2010-11-19 17:19:50 | Raporteaza
  • 28

    Uite acuma vad ca exista si o doamna Dorombach care chiar ca nu e deloc prezenta pe net. Pana la urma avea el dreptatea lui, bietul domn Dorombach.

  • 29

    @Izabela Constantinescu: #26

    In cazul asta trebuie sa dai o fuga pana la Apararea Civila, sa-ti iei o masca de gaze!

  • 30

    @Irina Burdusel: Daca e casa lui iti intinzi si tu toate chestiile femeiesti, farduri, nebunii si cand se va enerva ii zici si tu de sosete. Daca e casa ta ii zici de la inceput: cosul de rufe e acolo! S-a inteles, iubitule?!

  • 31

    Constantinescu,

    Hai să-mi iau eu înaintarea de a te trezi la realitate, pentru că văd că ceilalţi te menajează:

    După cum vorbeşti, se vede clar că nu ai treabă cu bărbaţii. Cel puţin nu ai locuit niciodată cu unul decât, eventual, câte o zi.

    Aici vorbesc cei care ştiu, cei care nu ştiu e bine să stea, să tacă şi să înveţe câte ceva !

  • 32

    Radu Popescu,

    Nu te uita doar la ultima intervenţie. Atunci ea deja se prinsese. Şi n-avea ce să mai facă.

    Acum, îşi roade unghiile pe ascuns.

  • 33

    Cineva ar trebui sa scrie o piesa de teatru, ceva, sa faca o compozitie muzicala sau plastica cu titlul:

    Scurtul drum al iubirii de la soseta la WC

    sau

    Sosetele dintre noi doi

    sau

    Dulcele parfum al detergentului

    sau

    Barbatul nu duce gunoiul de doua ori (in aceeasi zi)

  • 34

    @Cosa Nostra: Domnule, nu vreti sa imi explicati dumneavoastra? Oh, da..m-ati cam nimerit! Imi plac mai mult fetele ;)

  • 35

    @Cosa Nostra: 31. am aprecia foarte mult daca cei care stiu, ne-ar si zice ceva din care sa invatam.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 17:40:52 | Raporteaza
  • 36

    @Nora:

    Mai Nora, tu ai in sange scrisul. Cat timp mai ai de gand sa te minti?

  • 37

    Burduşel,

    Vorbeam cu Constantinescu !

    Tu ştii, n-am ce să-ţi mai explic.

    [Adică am, dar vreau să te flatez un pic !]

  • 38

    @Izabela Constantinescu:

    Bela, am si eu o intrebare. Cum se face ca in dreapta acolo la ultimile comentarii, noi toti santem mov si tu esti portocalie?

    E o culoare …politica sau e cum a zis Cosa, ca maram ai fi novice ?!

  • 39

    Chestia cu sosetele e nesemnificativa, daca barbatul are alte metehne sa va faceti cu adevarat probleme.

  • 40

    nu ai inteles mare lucru irina, iti spun cu tot respectul. tot textul tau se invarte in jurul intrebarii cum sa-l educi/manipulezi/dresezi pe partener. incerci sa gasesti o solutie in interiorul retoricii feminine si te intrebi de ce dai gresi. asta se intampla exact lipsei de comunicare pentru ca retorica feminina este o poliloghie lunga, irationala si perfect izomorfa cu traiectoria bilei de pimpong de sub sifonier. incearca cu propozitii scurte afirmative pe un ton forte calm: “pune ciorapii in cos”, “spala-te pe dinti”. vezi ca intrebarile de genul “te-ai spalat pe cuc?” nu functioneaza. hai ca-i simplu. succes.

  • 41

    Pe de altă parte, Dumnezeu ne oferă numai surprize în viaţă !

    Sau semne. Să le urmăm, să nu le urmăm, … !

  • 42

    @Cosa Nostra: 37. nu stiu ce anume te-a facut sa crezi ca nu am inteles cui te-ai adresat. afirmatia mea ramane in picioare.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 19:16:18 | Raporteaza
  • 43

    in duet cu Radu Popescu 36: catre 33: Da, Nora ! Cat ???!!!

  • 44

    @pcritique: cu “pune ciorapii in cos” am inceput. daca am ajuns sa ma scufund in increngaturile retoricii feminine a fost pentru ca la afirmatii simple, repetate, pe ton cat se poate de calm, rezultatul a fost 0. oricum, iti multumesc pentru sfat.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 19:25:36 | Raporteaza
  • 45

    @Irina Burdusel:

    Barbatul Perfect Fost in viata mea punea sosetele la loc, spala vasele, ma suna din 5 in 5 minute sa ma intrebe ce fac, unde sunt, ma tinea strans de mana, ma curtaaa si ma iubeaaa din copilarie, trandafiri.. trandafiri, nunta cu alai planuia, rangurile cresteau prin uniunea acestor 2 mladite, familiile induiosate de norocul abatut peste cei 2 copii perfecti..

    Dar vaai, vaai, intr-o zi, comit amandoi greseala fatala de a se uita unul la altul. Si ce vazura ei.

    Barbatul Perfect iubea femeia cu mult mult mai in varsta decat el, iar Femeia Perfecta.. era o iasomie de acceasi varsta cu el, pierduta sub parfumul rozei.

    === P.S. Daca, totusi, inca mai vrei sa afli cum de punea sosetele la loc, o sa iti spun.

  • 46

    Bine măi, haideţi să vă mai explic câte ceva:

    Pe de o parte, încă de la 12 ani, nu am mai lăsat pe nimeni să atingă lucrurile mele. Nici cămăşile nu mi le mai călca mama.

    Sunt ca o fată bătrână: ordonat până la disperarea celor din jur. Mă rog, asta poate proveni şi din caracterul milităros pe care îl am.

    Pe de altă parte, am fost şi eu însurat o dată în viaţă. Când eram student.

    Ce credeţi ?! După ce am căpătat un deplin control asupra situaţiei şi după ce nevasta mea devenise, aşa, cam ca o povară [în mintea mea de copil prost, credeam că orice bagaboantă pe care o vedeam şi-ar fi tras-o cu mine dacă n-aş fi fost însurat], am început să mă comport cu ea ca un bădăran mitocan şi obraznic.

    [nu la aruncatul ciorapilor mă refer, ci la alte chestii]

    Tot ce încerca ea, chiar dacă era de bun simţ, se izbea de un zid de tupeu şi prostie din partea mea.

    Dacă stau să mă gândesc, a avut dreptate şi bine a făcut că m-a lăsat. Dar să vedeţi ce mieluşel blând şi implorator am devenit eu când mi-a spus că divorţează !

    Şi uite aşa ne pregătesc femeile pe noi fraierii pentru a fi mai buni pentru cele care urmează după ele !

    Doamnelor, dacă-i bădăran, e semn că multe altele mai rele urmează să se întâmple. Iar acum vorbesc serios: dacă vedeţi un semn cât de mic, poate luaţi în considerare, acolo unde se mai poate, să-i lăsaţi naiba să se descurce şi singuri. Voi sunteţi cele care meritaţi şi puteţi ceva mai bun !

  • 47

    @Cosa Nostra: Multumim, domnule Cosa :)

  • 48

    @Radu Popescu: io’s portocalie ca daca faci click pe numele meu te duce spre blogul meu. Tu cred ca nu ai pus nici un blog/site cand ai scris comentariul.. N-am apartenenta politica :D

  • 49

    @Jasmine: multumesc pentru poveste. inteleg ce vrei sa spui. totusi, fara a cauta barbatul “perfect”, inca imi doresc sa aflu din metodele feminine de a-si “indrepta” iubitul/sotul, fara teorii si fara amenintari. in speranta ca poate poate nu orice nimic duce la despartire. imi spui? :)

    Irina Burdusel
    2010-11-19 20:08:15 | Raporteaza
  • 50

    @Cosa Nostra: am constientizat de fiecare data ca l-am pregatit pentru urmatoarea si, daca acum cativa ani, ideea asta ma oftica foarte tare, acum ma bucura. e placut sa stiu ca macar am contribuit la “cresterea” unui om si la fericirea unei femei.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 20:16:42 | Raporteaza
  • 51

    Jasmine,

    cateodata esti prea ermetica pentru mine.cum adica:

    “Barbatul Perfect iubea femeia cu mult mult mai in varsta decat el,”

    adica un soi de complex oedipian?

    sau chiar iubea o anume femeie mai in varsta ca el?

    Si intrebarea care i-am pus-o Norei sa stii ca vroiam sa i-o pun si Andreei.

    Sper ca ma acompaniezi!

  • 52

    Mai fetelor,

    sper sa apreciati la adevarata valoare momentul asta cand un barbat isi deschide asa sufletul si lasand garda jos isi asuma greselile tineretii.

    Unde esti, Noro :) ca sa vezi elefantul din sufragerie ?

    Bravo Cosa!

  • 53

    @Radu Popescu: :) chiar apreciem!

    Irina Burdusel
    2010-11-19 20:35:44 | Raporteaza
  • 54

    Radu Popescu,

    Ştiind că eşti de faţă şi că o cunoşti pe fosta mea soţie, nu puteam să vorbesc altfel, nu ?!

    Dar să ştii că soţiile, cât de bune ar fi, au şi ele un rol în transformarea noastră în bestii.

  • 55

    Daca barbatul are urme de creier nu sunt necesare teorii si amenintari. Daca n-are, asta e, s-au cam dus toate sperantele caz in care se aplica metoda cosanostra: il lasi sa traiasca fericit cu badarania lui pina la adinci batrineti. Daca are ceva creier as fi tentat sa zic ca trebuie tratat ca un copil, cam tantalau, dar de treaba in sinea lui: ii spui “merci ca ti-ai dus sosetele la cosul de rufe”. Si asta simplu si fara sarcasm, ceea ce e cel mai greu. Cu educatia mea plina de sarcasm romanesc, am avut o supriza gigantica sa vad cum chestia asta functioneaza in tari civilizate (cele Nordice, Canada, US, Australia, Singapore). Faza cu adevarat incredibila e sa ii spui asta chiar cind nu si-a dus de fapt ciorapii si sa vezi ca se duce repede si pe ascuns sa corecteze situatia. Dar inca o data, toata treaba asta presupune existenta unor urme de creier barbatesc si lipsa de sarcasm feminin. Scrieti-mi daca merge si in Ro, eu am vazut metoda asta de mii de ori aplicata in diferite forme si arome.

  • 56

    @Cosa Nostra:

    Sper din tot sufletul ca n-ai facut-o numai din acest motiv. Eu te suspectez de sinceritate, totusi!

    Cosa, nu numai nevestele ci mai ales amantele !

  • 57

    @Radu Popescu: Am venit, am venit. Vazut si elefantul roz, spasit si nu prea, din sufragerie. Un minut citit, trei minute plans.

    Cat priveste cealalta intrebare, nu cred ca daca stii sa fluieri, cat de cat, se cheama ca stii sa canti. :)

  • 58

    @Zorba: mersi! o sa incerc. si daca functioneaza, fii sigur ca nu voi pastra secretul! :)

    Irina Burdusel
    2010-11-19 20:49:55 | Raporteaza
  • 59

    @Nora:

    Sa stii sa fluieri este conditia minima si necesara sa ajungi un mare muzician.

    Restul e munca!

  • 60

    Sunt cam lenta in reactii :)

    @ Radu Popescu la 51: Avand in vedere ca stricto-senso a fost peste 1, cred ca era si un oedip. catre andreea ref. 36 si 43 (cu alto-voce): Da, Andreea ! Caaaaaaaaaaata !

    @ irina burdusel 50: sa-ti fie invatatura de minte ! data viitoare sa iei unul crescut de alta :)

    si la 49: ti-ai raspuns singura ! fara teorii si fara amenintari !

    Eu cred ca situatia se schimba de la individ la individ. Eu asa procedez. Dar daca vrei sa afli ceva despre diferenta de gandire / abordare femeie-barbat, probabil ca pana acum, cele mai potrivite recomandari se gasesc in “Barbatii sunt de pa Marte, femeile de pe Venus” (sau femeile erau la inceputul titlului, parca).

  • 61

    Nora, hai sa mai adaugam la lista ta trããznet:

    20000 de sosete sub pat

    Ciorap Alb si Spinul

    Romeo si Soseta

    Zbor deasupra unui cuib de sosete

    In cautarea ciorapului pierdut

    Soseta verde de acasa

    Sosetele unchiului Tom

  • 62

    @irina burdusel continuare:

    Puteam sa te trimit si la Freud, da mi-era ca vad vreun articol prin Pandora ‘Ce inseamna daca visezi pisica neagra?’

  • 63

    libertatea.ro/s../

  • 64

    Cine-i Zorba ?

    param. pam pam ..param param pam pam param pam paaamm

  • 65

    irina burdusel,

    vorbesti serios sau e o gluma? cum adica sa nu reusesti sa-l convingi?

    daca vorbesti serios atunci nu e nici pe departe vorba de sosete aici, problema e alta. si poate chiar mare.

    ia masuri!

  • 66

    Sa stii Cosa Nostra ca mare adevar ai grait ! (nu glumesc, chiar daca asa suna)

  • 67

    Irina, dar tu n-ai nici un obicei care să-l enerveze pe el? uite, eu, de exemplu, ştiu ce-l enervează, dar n-aş renunţa la obiceiul meu nici de-a naibii! uite-aşa! că aşa am eu chef! deci, e doar treaba cu şosetele sau sînt 5000 de alte aspecte mărunţele şi enervante?

    poate lucrurile se mai şi leagă între ele. poate “şosetele” vin la pachet cu vreo calitate nebănuită, vreun şarm special. poate dacă e prea ordonat nu e bun la… altele… cine poate şti?

    aşa, Jasmine, Radu Popescu, ce trebuie să fac? spuneţi voi, şi eu fac! :)

  • 68

    Uite, Cosa,

    un preten de-al meu iti face o dedicatie muzicala:

    trilulilu.ro/de../

  • 69

    andreea,

    cum sa nu pui niste sosete in cos, mai ales daca esti rugat sa o faci? si de mai multe ori chiar?

    pai asta inseamna cam prea multa nepasare. ba chiar nesimtire.

  • 70

    Jasmine, cin sa fie cin sa fie? Sau ca la evrei: “Tu cine ai vrea sa fie?”

  • 71

    doamneeeee, şi aşa sînt deprimată în seara asta, ce-i cu muzica asta de… locantă?

    aţi văzut, măi, coperta? ce v-am zis eu!

  • 72

    @andreea:

    Adevarata atitudine crestina ! Bravo Andreea !

    Mai eu nu stiu cum functioneaza biznisul asta cu scrisul, daca era cu muzica iti ziceam, dar eu as incepe prin a aduna ceva material si as scrie fara o tinta precisa.

    Oportunitatile, daca va vrea Dumnezeu se vor ivi pe parcurs. Eu sant convins ca si noi ne influentam destinul.

    Dupa cum ne-nvata un vechi proverb indian:

    Semeni o idee si culegi o actiune

    Semeni o actiune si culegi un obicei

    Semeni un obicei si culegi un caracter

    Semeni un caracter si culegi un destin!

  • 73

    o solutie ar fi imperecherea ciorapilor cu tampoane: un ciorap, un tampon, exact in acelasi loc. Si bonus unul pe telecomanda. Numai ca s-ar putea ca nesimtitul sa fie prea mare si pe deasupra obisnuit sa traiasca in gunoi.

  • 74

    Edle, Andreea: evident ca nu e vorba doar despre sosete! este un exemplu care se inscrie intr-o categorie mult mai vasta. numitorul comun e urmatorul: pe mine ma deranjeaza ceva din ce face el, iar el gaseste ca argumentele mele pentru care sa inceteze sunt “neconvingatoare”. am ajuns la concluzia ca oricat si oricum i-as explica unui barbat implicatiile prostiilor pe care le face, nu va reusi niciodata sa inteleaga. si uite d’aia m-am gandit sa renunt la explicatii/ comunicare verbala si sa incerc altceva. Cu ajutorul vostru, sper sa gasesc niste metode ceva mai eficiente, ca nu am gand sa imi mai tin teorii inutile niciunui individ, de acum inainte.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 21:42:04 | Raporteaza
  • 75

    Irinaaa, nu mi-ai răspuns la prima întrebare. :)

  • 76

    @Radu Popescu: Aparent, “biznisul” cu scrisul functioneaza cel mai simplu. In sensul ca nu ai nevoie de mijloace materiale ca sa scrii si nici macar sa te faci cunoscut. Exista internetul.

    Din contra, azi mai mult ca niciodata TOATA lumea scrie. De-asta m-a enervat atat Dorombach cu aberatiile lui. Intr-o alta lume, n-as fi ajuns niciodata sa citesc atatea banalitati, atatea prostii. In lumea asta, consum tone de informatii. De joasa calitate. Pana una alta, actul scrisului si expunerea publica mi se pare ca necesita o mare aroganta. O mare si, de cele mai multe ori, nejustificata incredere in sine.

  • 77

    Uite, iti raspund eu, Andreea: niciodata nu ma intorc acasa atunci cand zic. Si cand ma suna si stiu ca am intarziat, nu mai raspund la telefon.

    Se pune? :)

  • 78

    Doi insuratei, se afla in luna de miere. Sotul sta in baie,asezat pe marginea cazii, gandindu-se: ” Cum o sa-i spun acum sotiei mele ca picioarele mele miros urat, iar ciorapii emana un miros absolut groaznic; am reusit sa evit sa afle acest lucru pana sa ne casatorim, dar acum cand vom petrece tot timpul impreuna va afla cu siguranta. Cum as putea sa-i spun asta?” In acelasi timp sotia asezata pe marginea patului cugeta si ea: “Cum o sa-i spun sotului meu ca imi miroase respiratia, caci desi am reusit sa nu afle pana acum, de acum incolo va fi imposibil si va trebui sa-i spun, dar cum?” Pana la urma sotul gaseste curajul sa-i marturiseasca sotiei secretul sau, intra in dormitor si imbratisand-o ii spune: ” Draga mea am sa-ti marturisesc ceva.” Iar aceasta raspunde: “Si eu de asemenea,dragule.” La care sotul raspunde: ” Nu-mi spune, mi-ai mancat sosetele.”

  • 79

    se pune, Nora.

    eu umblu desculţă prin casă, deşi pe el îl supără grozav asta. (aoleoooo, dacă mă aude cosa nostra!). şi NICIODATĂ nu spăl pastele în sită, cu apă rece – pentru că mi-e lene. şi mă pieptăn pe unde apuc. ştiu că-l enervează, şi totuşi nu renunţ. iaca! să-mi spuneţi voi de ce, că eu nu ştiu…

  • 80

    @Irina Burdusel 74:

    Atunci e simplu, daca esti pregatita pentru Marele Salt.

    Freud ne-a dat deja raspunsul!:D :D

    alt Emanuelle J. Emanuelle
    2010-11-19 21:55:27 | Raporteaza
  • 81

    Ce stil razboinic aveti. Ia uite aici un rezumat al sugestiilor:

    El abandoneaza soseta – tu io asezi pe perna El lasa soseta – tu ii pui un tampon El uita soseta – tu iti intinzi cosmetice in toata casa El ascunde soseta sub pat – ea divorteaza

    Comedie sa fie, atunci:

    El lasa ciorapii murdari in drum – tu ii ascunzi telecomanda/cheile de la masina/telefonul portabil inauntru lor El arunca ciorapii pe jos – tu ii ungi ecranul de la TV cu ciocolata (partea plata nimic altceva) El lasa sosetele pe covor – tu ii imbraci cu ele sticlele de bere

    Multumite, doamnelor? Numai ca nu tre sa uitati ca milioane de ani de evolutie au facut barbatul mai razboinic ca voi. Nimeni nu stie la ce va duce razboiul cind il incepe. Io zic sa folositi metode mai putin comice dar mai eficiente.

  • 82

    @andreea: scuze! din cate stiu eu, nu, nu am nici un obicei de genul asta, care sa-l calce pe nervi. asta ar fi schimbat situatia?

    Irina Burdusel
    2010-11-19 21:57:52 | Raporteaza
  • 83

    @Zorba, 70: … .. .

  • 84

    @Andreea: nu pricep de ce l-ar deranja ca umbli tu desculta prin casa! Mai ziceam daca umblai incaltata!

  • 85

    andreea,

    nu stiu de ce nu prea imi vine sa te cred ca faci asa, sau, ma rog, pe toate la un loc

  • 86

    Andreea,

    Şi dacă te aud ce ?! Crezi că mă enervează pe mine faptul că umbli tu desculţă prin casă ?!

    Nu, nu mă enervează, deoarece nu am de gând să-ţi fac masaj la degetele de la picioare cu buzele, aşa cum le fac la bagaboantele mele !

  • 87

    Jasmine, 83: Fatã dragã, limba lui R2D2 nu o stiu. Incearcã alta.

  • 88

    Irina, Edle, nu ştiu, nu mi-o luaţi în nume de rău, în seara asta am un sentiment de … nepăsare, să-i spun?

    se întîmplă atîtea grozăvii în lumea asta, atîtea tregedii, lucruri cumplite; parcă nu m-aş enerva atît pe şosetele alea…

    mai grav este că în spatele acestor mici lupte casnice se află de obicei războiul cel mare.

  • 89

    Băi, am mai citit o dată comentariile: ce şmecheră-i Burduşel frate !

    Femeie, … ce să mai …

  • 90

    @andreea 88:

    andreea, tu chiar esti suparata azi. ce-i cu tine ?

  • 91

    Yes,We CanCan!

    :roll:

  • 92

    Andreea,

    Dacă ai posibilităţi tehnice, du-te colo şi vezi care-i situaţia că mai am şi eu treabă iar tu mă ţii cu sufletu la gură !

  • 93

    irina,

    acum am citit din urma…

    “am constientizat de fiecare data ca l-am pregatit pentru urmatoarea”. asta suna trist. si suna a resemnare.

    nu stiu ce sa mai zic…

  • 94

    @andreea: ai dreptate! dar de prea multe ori se intampla ca atunci cand izbucneste razboiul cel mare sa iti dai seama ca are la baza prostiile alea prea marunte ca sa iti bati capul cu ele. altfel, chiar nu m-as fi impiedicat intr-o pereche de sosete.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 22:11:32 | Raporteaza
  • 95

    eu nu cred ca i-ai spus. sau daca ai facut-o i-ai spus in cadrul unei discutii mai largi genul pe care nici un om normal la cap n-o asculta pan’ la capat. daca-i spuneai asa cum trebuie, pe de alta parte, ii strangea si nici nu-i mai lasa aruncati. oricum nu mi se pare ca faci bine cu cerutul de ajutor pe bloguri. metodele astea feminine de rezolvat problemele cu ajutorul prietenelor, al necunoscutilor dar numai cu persoana in cauza nu sunt uneori absolut exasperante. daca ai interesul cu adevarat sa le rezolvi atunci fa o lista cu ele anunta-l pe amaratu ala care banuiesc ca habar n-are ca-i pe punctul de a fi azvarlit din casa si faceti o sedinta-n doi cu problemele pe de o parte si cu solutiile pe care le gasiti impreuna pe cealalta, negociaza strans si spune-i clar care sunt riscurile. asta-i tot, nu-i mare filozofie si, in plus, este singura modalitate cinstita de a rezolva impasul. sau, daca ti-ai gasit pe altcineva, ca asta-i momentul in care femeile devin impaciente cu ciorapii, da drumul la creanga mai veche, cu cat mai repede cu atat mai bine.

  • 96

    @edle: partea trista e ca nu gasesc si eu unul gata pregatit! :) atat. in rest, ti-am spus ca gasesc o bucurie in fiecare lucru bun pe care reusesc sa il las in cei care mi-au trecut prin viata. ce anume ti se pare trist?

    Irina Burdusel
    2010-11-19 22:14:46 | Raporteaza
  • 97

    sînt obosită, nu-i bai… Jasmine, interesant, de ce ţi se pare că eu nu fac toate acele lucruri odioase?

    vezi, Nora, aici e şpilul: lumea se împarte în două: cei care cred că să stai desculţ în casă este dezgustător, şi ceilalţi, pentru care treaba asta are un farmec aparte.

    ce de dileme, domnule… mă rog, la povestea cu şosetele procentajul ar putea fi altul… :)

  • 98

    cosa, nu-i nimic acolo. fusei.

  • 99

    Pcritique,

    Ce bă, la Doria pe blog te-ai plictisit ?!

    Şi ce crezi tu, că Burduşel a scris articolul ăsta ca să găsească o rezolvare cu necunoscuţii la nu ştiu ce problemă ?!

    Ea a scris articolul pentru a supune dezbaterii o problemă generică şi ca pretext pentru a se da la mine !

  • 100

    v-aţi luat cu şosetele si nici măcar n-aţi aflat cine a fost votat/declarat cel mai secsi bărbat în viaţă (!).

    Ryan Reynolds. :D

    mai rămîne sa aflăm ce face el cu şosetele. :lol:

  • 101

    @pcritique: nu as fi expus niciodata in public defectele barbatului cu care inca am o relatie. “persoana in cauza” a aflat toate problemele discutate aici, la timpul potrivit, iar “solutiile gasite impreuna” au condus la despartire. daca imi permit sa ridic aceste intrebari pe blog este pentru ca ele se pot generaliza, pentru ca e posibil sa ma lovesc de ele si in viitoarele relatii si pentru ca sunt convinsa ca si alte femei au fost sau sunt in situatia descrisa, iar un schimb de opinii nu poate sa ne faca decat bine. in concluzie, ai facut prea multe supozitii.

    Irina Burdusel
    2010-11-19 22:25:22 | Raporteaza
  • 102

    andreea,

    mor de ras. cum sa-l enerveze chestiile astea?

    pai si eu fac cam aceleasi lucruri…si…acum imi dau seama ca habar n-am daca-l enerveaza! sau ce-l enerveaza! hmm… ma pui pe ganduri. :)

  • 103

    @Andreea: hm, ai dreptate, nu m-am gandit niciodata :) .Oricum obiectele pe care le numim in mod normal “papuci de casa” mi se par niste hidosenii. Iar aia in forma de animale, purcei, catei, iepuri, sunt odioseniile odioseniilor.

    @Val_one: cum nu? Parca am si comentat maretele stiri mai de dimineata.

  • 104

    @Cosa Nostra: pai pe linia asta am mers si io da’ sa moara bibi daca ma gandisem ca tu esti creanga cea noua. sa fie-ntr-un cea bun ma cosa si, mai ales, ai grija la ciorapi!

  • 105

    andreea :

    sa stii ca nu as dezvolta aici motivele pentru care nu te cred, si motivele pentru care cred ca spui asta :(

    ti-as spune in privat; nu pe adresele reale, cum alegi tu.

    te pup, trebuie sa plec :)

  • 106

    Pcritique, te-am mai vazut pe aici si m-am intrebat mereu ce dihanie e aceea din avatarul tau. E o pisica obeza? E un hamster supradimensionat? Un porc de guineea?

    Zi-mi, te rog, n-am indraznit pana acum sa cer lamuriri.

  • 107

    “…Acesta recomanda bolnavilor sa-si infasoare in jurul gatului o soseta transpirata. Cu cat soseta era mai transpirata cu atat rezultatele trebuiau sa apara mai repede…”

    ziare.com/Trata../

  • 108

    Uite aici explicatia academica la sosetele barbatesti:

    catavencu.ro/er../

  • 109

    @Irina Burdusel: ai dreptate, scuze, in favoarea mea pot spune ca nu am mai intrat demult pe blog si, posibil, am ramas in urma cu starea lucrurilor. intrabarea ta cu ciorapii generici este interesanta mai ales pentru ca in spatele ei sta una si mai serioasa – mai poate un om modern sa imparta permanent spatiul in care traieste cu altcineva? (nu cu proprii tai copii, cainele sau pisica). poate de aici ne vin problemele, din faptul ca noi toti avem nevoie de un spatiu intim, personal si exclusiv. eu sigur am nevoie de asa ceva si nu as renunta la el in nici un chip.

  • 110

    La subiect: dupa sapte ani de casatorie nici nu mai vad sosetele. Adica daca nu le ridica de unul singur, le las acolo pana intepenesc. Asa mi se pare corect, ca nici eu nu il astept pe el sa le ridice pe ale mele. Asa ca, vrea nu vrea, trebuie sa le duca la cosul de rufe, ba si mai mult, sa le puna la spalat, sa le intinda si dupa sa le puna frumos in dulap. Il mai apuca cateodata nostalgiile dupa vremea cand mamitica ii facea toate cele, dar nu are alta solutie decat sa-si revina din visare de unul singur. Solutia mea nu cred ca merge la toti barbatii totusi…

    @Nora: daca mai vad eu bine in poza de avatar a lui pcritique e un pisoi blond si cu parul lung. Am avut si eu unul acum vreo doi ani, norvegian de padure, Ginger :)

  • 111

    @Nora: hamster, guinea pig? definitely not. este un motan de patru ani pe care il cheama domnul georges. pare mare pentru ca asa si este – are ceva mai mult de zece kg -, sper sa se opreasca in curand din crestere daca nu o fi facut-o deja.

  • 112

    băi, frate! văd că nici unul dintre convivi nu mi-a simţit lipsa… tre’ să recunosc că sînt un pic trist. asta e! băeţii buni n-are noroc…

  • 113

    mamăăă! şi ce poveşti v-aş putea înşira despre şosete…

  • 114

    @morringain: ai dreptate pare a fi norvegian de padure sau siberian. asta am crezut si eu pe vremea cand ii cautam genealogia si inainte sa-mi spuna veterinarul ca e “un chat de gouttière” bine adaptat la mediu (darwin, deh).

  • 115

    Apropo de faza cu sosetele, acum o mie de ani (cred ca aveam vreo 10-11 ani) citeam “Falsul Nero” al lui Feuchtwanger. Eroul principal, un fost sclav care pretinde ca e Nero, se casatoreste cu o oarecare Marcia, amorezata de un colonel Fronto. In noaptea nuntii, falsul Nero incepe sa se dezbrace si isi pune toga cu grija pe scaun, Marcia binenteles facand in sinea ei comparatia cu Fronto, total nefavorabila mirelui grijuliu. La mintea mea de atunci mi se parea foarte ciudat ca o femeie ar putea sa se planga de un barbat atent cu imbracamintea sa :D

  • 116

    pcritique are dreptate. Barbatii sunt niste baieti mari, pe care trebuie sa-i tii din scurt cand vrei sa-i dresezi. Aruncatul sosetei la cos se invata la fel ca facutul pipi-ului la olita, mai cu mustrari mai cu felicitari (cand reuseste performanta de a introduce doua perechi una dupa alta). Poti sa-i faci si carnetel cu buline sau smiley.

    Cat despre capac,aici nu prea e de gluma, ori il trage ori i-o trag eu scurt.

  • 117

    @pcritique: pai daca are parul lung (si eu parca asa vad, desi poza e mica), sigur are ceva stramosi vikingi. Ar mai putea fi un mix de Maine Coon (care e cam tot aia cu norvegian de padure, doar ca a fost omologat in Noua Anglie). In final, orice ar fi, sa-ti traiasca! :D

  • 118

    irina,

    trist mi se pare doar ca ai vazut “de fiecare data” ca il pregatesti pentru altcineva. ca totul va fi, oricum, in zadar.

    in fine, e si o parte buna. acum stii cum sa reactionezi, daca apar semne similare pe viitor. :)

  • 119

    Si o gluma tare, primita pe email. Ca sa vezi cum se educa, practic, un barbat:

    2 tineri erau casatoriti doar de doua saptamani ! Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cu vechii lui prieteni sa petreaca. Asa ca ii spuse sotiei: “Scumpa mea, vin repede.” “Unde mergi iubitel?” intreba sotia. “Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere.” Sotia spuse: “Vrei bere dragostea mea?” Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere,din 12 tari diferite: Germania, Olanda, Japonia , India …

    Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost: “Da, acadeaua mea… dar la bar… stii tu… au halbe inghetate…” Nu a apucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse: “Vrei halba inghetata, iepuras?” si scoase din congelator o halba atat de inghetata ca abia putea sa o tina in mana. Sotul devenise cam palid, dar spuse: “Da, motanel, dar la bar au tot felul de gustari delicioase… Nu stau mult, vin imediat. Promit.. Ok?” “Vrei gustari, papusel?” Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde (aripi de pui, ciuperci, coaste de porc…)

    “Dar draga mea… la bar… stii, se mai injura, se vorbeste urat…” “Vrei vorbe urate, draga?

    AUZI BAI , P .. A ! BEA-TI IN MORTII MATII BEREA IN NENOROCITA AIA DE HALBA INGHETATA SI MANANCA-TI CACATURILE DE GUSTARI , PENTRU CA ESTI INSURAT , SI NU MERGI NICAIERI !!! CLAR, NENOROCITULE?!!!”

    Si au trait fericiti pana la adanci batraneti….

  • 120

    @selena: hai ca nu e nevoie chiar asa de tare de lucruri vulgare precum… gatitul :D

  • 121

    @Marcel: zi-mi mie povestile despre sosete. Ca eu nu vreau sa dresez pe nimeni, parol.

    @pcritique: ok, merci pentru lamuriri. Bonsoir, monsieur Georges.

  • 122

    @Nora: eu una am zis sa nu-l incurajez, ca de la sosete ajungea sigur la cai :D asa ca bine ca l-ai intrebat tu =)

  • 123

    Pai de ce sa duca sosetele la cos daca nu miros? Dupa ce se aerisesc, se mai pot purta de cateva ori! :D Si nici inapoi in dulap nu le poate pune, nu? Uraa, salvati planeta!

  • 124

    Suntetzi jalnice. Shosetele se spala, se usuca, se innadesc pe culori/marimi/modele/etc si se arunca dreak in dulap, ca n-avem timp de probleme de-astea rasuflate de pustoaice virgine. Pentru identificarea identitatzii unei persoane se folosesc alte mijloace decat obiceiurile casnice, care sunt cel mai ushor de imitat de spionii care folosesc identitatea sotzilor voshtri :) )) Ce virgine jalnice, pun pariu ca pot lua identitatea iubitului vostru si dupa jumatate de secol de trai al vostru degeaba “impreuna” cu alesii de voi :) )) Ma intreb ce om serios se poate baza vreun pic pe voi. Eu spal din nou toate boarfele pe care maica-mea, inconshtienta shi shtiind ca ma supara, le scoate la uscat afara, la indemana vecinilor care lucreaza pentru kaghebishti. Va garanez ca tarfele sunt mult mai de preferat decat fetele cumintzi sau mamele harnice de te fac sa le speli din nou pe toate (pe toate boarfele) si proaste..utze, ma rog, si mai ales incapatzanate ca nishte fetitze de gradinitza needucate de mamicile lor insuficiente… Bleah. Pun pariu ca 99 procente din cuconitzele ca voi vor sfarshhi in gropi comune. Si fara inmormantare crestineasca, normal. Si fara sa se prinda cineva, va datzi seama. Ce naiba am scris aici ???? Hai ca ma enerveaza virginele astea, habar nu au cate au sfarshit prin canalizari. Auzi tu ce “problemoaie” au ele, ca nu au jucat baschet cu sosetele la cosul de rufe… Bleah

  • 125

    A venit şi Costică al Nebun !

    Ăla era cu nemţii, ăsta-i cu securiştii !

  • 126

    Se iegzista una bucata intrebare. Daca EA sta cu el din interes? Cuvantul tau valoreaza cat o ceapa degerata NUMAI in fata unuia care sta mai bine financiar.

  • 127

    Cred ca ar fi mers mult mai bine un titlu care sa sune “Cum convingi un barbat sa isi SCHIMBE sosetele”. Cea mai mare provocare, alaturi de ridicatul capacului la closet…

  • 128

    Ce mult ne place sa “cautam solutii”… Sa-l “educam”… sa-i rupem capul, toate astea ducand direct la… scandal. Odata inceput scandalul ne aducem aminte si de altele si uite asa.

    Oare cat timp din viata ma costa sa-i duc nevesti-mii chilotii la cosul de rufe ? Sau oare ea nu poarta sosete prin casa ? Hai maaaa…

    De parca as duce cine stie ce …cine stie unde.

    Toate astea daca le faci le faci din grija fata de cel / cea cu care convietuiesti. “Maruntisurile” astea nu sunt decat “motive de explodat”…

  • 129

    Pentru inceput, eu cred ca as pune cosul in locul in care le lasa el de obicei.

  • 130

    @Ioan Dumitru: “pun pariu ca pot lua identitatea iubitului vostru si dupa jumatate de secol de trai al vostru degeaba “impreuna” cu alesii de voi”.

    ceva imi spune ca tu poti lua ORICE identitate. atat.

    Irina Burdusel
    2010-11-20 10:36:54 | Raporteaza
  • 131

    @Gherman Adrian: din pacate, te inseli. nici urma de interes si totusi situatia e absulut reala in foarte multe cupluri.

    Irina Burdusel
    2010-11-20 10:38:16 | Raporteaza
  • 132

    @GabiS: :) ar fi insemnat sa am vreo 3-4 cosulete mici: unul sub biroul, altul sub scaun, unul intr-un capat al patului si unul in celalalt capat. uite, nu m-am gandit sa fac o harta!

    Irina Burdusel
    2010-11-20 10:41:01 | Raporteaza
  • 133

    Intrucat atitudinea fata de sosete e inscrisa in codul genetic, nu ai decat trei posibilitati: 1. Il parasesti 2. Il strangulezi cu o soseta 3. Continui sa aduni tu sosetele in vecii vecilor

  • 134

    Pai care-i stadiul relatiei?, ca daca e pe terminate e sigur ca o data cu ciorapii isi va strange si periuta de dinti. Ei apoi vezi asa mari ladies, pe la vreo 50 de anisori ca posteaza pe saitul de dating anunturi in care isi manifesta disponibilitatea, cu amanuntele succesurilor de viata, respectiv experienta (doamna divortata cauta partener cu experienta similara), iar ca dovada ca au facut ceva in viata o poza cu masina sau casa ramasa din partaj, ori albumul de calatorie cu pozele la plaja, alaturi de barbatii pe care i-au lasat pentru ca au uitat ciorapul pe unde nu se cuvine ori capacul de WC ridicat sau orice alte motive la fel de bune … is fifty ways to leave your lower…

    alt sentimente_caldute.ro
    2010-11-20 11:02:42 | Raporteaza
  • 135

    Nu mă prea ocup cu spusul de adevăruri pe care le ştiu toţi.

    Astăzi fac o excepţie.

    Comportamentul bărbatului într-o căsnicie, sau într-o relaţie în general, este, în mare parte, determinat de mama bărbatului.

    Dacă e singur la părinţi, e şi mai grav: aţi rupt-o-n fericire !

    Mamele de băieţi cred că al lor e prinţ. Toate femeile îi sunt datoare lui şi implicit ei. Faptul că le-a luat, reprezintă un act de mărinimie al acestuia.

    De aici, tot sistemul de pretenţii şi reproşuri.

    Bărbaţii singuri la părinţi vor deveni în viaţă cam aşa:

    Umili la serviciu cu cei tari. Răi, pretenţioşi şi obraznici cu nevestele lor şi cu cei slabi.

    Neîndemânatici, adormiţi tot timpul, nepăsători, iresponsabili. Orice le-ai spune, nu e suficient de important pentru a se trezi din letargie.

    Ce să vă fac fetelor ?! Soarta ! Sau … căscaţi bine ochii !

  • 136

    bună dimineaţa,

    m-am luat cu ciorapii, cu luptele şi am uitat să-ţi spun că scrii bine! şi asta e foarte relaxant pentru mine.

    :)

  • 137

    e ceva de spaimă!!!

  • 138

    Ciorapii lasati aiurea sunt câh si naspa! Si pentru ca e sambata: Şerban FOARŢĂ

    Mic tratat de chiciologie

    Lumea se-mparte, dragă Lygia,-n cîh şi gigea; lui cîh poţi să-i mai spui şi pfui (sau naşpa, că-i rugos ca raşpa), pe când lui gigea, numai gigea (în caz că n-o să-i spui mişto). . Gigea e numele tău, Lygia, pentru că vine din Quo vadis (pe care maică-ta-l citea, la ea,-n Agigea), iar pfui sau naşpa-i crema Gladys; cu care fetele nu-şi mai fac ghetele, după cum nici cu pink sau cu-alb de zinc.

    Ne-nvaţă şi religia că îngeraşu-i gigea, iar diavolul e pfui (din vina lui), - de-aceea, dacă-i spui: “Eşti pfui, eşti pfui, eşti pfui!”, el pleacă şi, aicea, în Valea Plîngerii, rămîne doar ce-i gigea, adică îngerii.

  • 139

    @andreea: buna dimineata! si multumesc! :)

    Irina Burdusel
    2010-11-20 12:02:04 | Raporteaza
  • 140

    @junghiul:

    Mai junghiule, tu ai fost vreodata in stare sa faci cucinsera mera nin cu chelnerul?

    Daca nu, ce dracu ma faci sa-mi stric ochii si timpul cu absurditatile astea?

  • 141

    @Cosa Nostra:

    Daca ma puneai si pe mine in tema sau pe fetele de pe aici cred ca se putea da o amploare si mai mare farsei…

  • 142

    @Cosa Nostra:

    Nici nu vreau sa ma gandesc ce prabusire nervoasa ar fi avut…

    ceva gen matrix faza cand se viruseaza programul :)

  • 143

    Femeie, fă curat şi taci!

  • 144

    @Cosa Nostra: Sa sti ca nu sintem toti chiar asa prosti pe cum ne crezi. Pe pandora’s o cititoare Val_One te-a identificat după sigla si a publicat numele tau real. Poate ceilalti cititori au trecut cu vederea dar eu nu. Am cautat pe internet si ce crezi ca am gasit despre tine printre multe altele? O pagina intreaga in care nişte cetateni evrei descriau cu lux de amanunte cum le-ai dat teapa de 18 miliarde de lei adica peste 400 de mii de euro. Normal ca le-ai dato astfel incit nu au putut demonstra nimic in justitie, dar sa fim seriosi, la noi justitia o fac cei ca tine, nu inseamna ca daca nu au putut sa demonstreze nu e adevarat. Asa ca nu te mai da fecioara ca esti doar un bandit legionar si rasist. Urasti tiganii şi evreii carora tu le zici jidani. Tu esti mai bun decit ei? Nu cred. Poate ca multi au o opinie impotriva altor rase, e dreptul fiecaruia, dar tu si actionezi in consecinta. Intre tine si legionarii vechi din care te tragi (am si aceasta informatie) nu e nici-o diferenta. Asa ca nu o mai critica tu pe domnisoara Doria pentru ca ea e sfinta pe linga tine.

  • 145

    Doria #144,

    Arată-mi şi mie pagina aia.

    Sau era pe când nu s-a zărit, azi o vedem şi nu e !

  • 146

    @Irina Burdusel: Inca din text puteai sa indrepti discutia catre ipoteza. Ai scris ca si cum ai fi patit lucrul acesta. Nu poti scrie ceva personal si sa ai o dezbatere impersonala – asta inseamna eschiva din partea ta. mda… pana la urma este interesant de discutat fenomenul nu neaparat experienta ta. Cica exista o ierarhie a gandirii – unii dezbat idei, altii dezbat probleme si aia de la periferie pe altii :) Individul poate sa fie o spurcaciune de om – am intalnit o multime de fete care si-au amanetat demnitatea din considerente materiale. Evident ca exista si alte motive din cauza carora, individa, tolereaza multimea derapajelor unui individ. Spre exemplu dragostea. Dar cele mai multe is ipocrite. Sa nu imi zici mie ca cele 4000 de romance casatorite cu italieni, ii tolereaza datorita acestui sentiment :) Inca o chestiune. Eschiva ta se poate datora si orgoliului. Uite… eu recunosc faptul ca am fost materialist la un moment. Pe urma m-a prins in mrejele ei (urat de tot) si… pe urma am cazut in cea mai crunta depresie. Din cauza asta trebuie sa te infatisezi pur/pura in fata dragostei. Trebuie lasate smecheriile deoparte… altfel exista riscul sa ti se intoarca toate, impotriva.

  • 147

    dă-mi şi mie, cosa, vreo douăj’ de mii din sutele alea, că-mi plîng copilaşii de foame!!

    alt sfînta doria şi şoseta
    2010-11-20 13:49:09 | Raporteaza
  • 148

    @Gherman Adrian: Subiectul este si personal si general. Puteam, la fel de bine, sa povestesc ca m-a muscat un caine pe strada si sa dezvoltam o discutie despre problema cainilor comunitari. Nu m-am eschivat. Nu am stat cu nimeni, niciodata, din interes. Nu stiu de ce ai dus conversatia in acest punct. :)

    Irina Burdusel
    2010-11-20 13:49:35 | Raporteaza
  • 149

    @Irina Burdusel: pt ca te vad o femeie citita/normala etc facand echipa cu un necioplit. sau… ma rog.. ai facut echipa. In acceptiunea mea, tipul acela te exploateaza. Pai… ori iti exploateaza sentimentele ori iti exploateaza interesul. Bun. sa zicem ca iti exploateaza sentimentele – dragostea ii irationala… bla bla Eu nu as suporta asemenea derapaje. Prefer sa stau singur decat sa vad lipsurile cuiva. Omul ala nu stie ce-i respectul. Asa cum spunea mierea naturala mai sus “Toate astea daca le faci le faci din grija fata de cel / cea cu care convietuiesti. ”

    Le faci din grija. Odata, de doua ori… sau din cand in cand. Dar nici nu poti sta cu un handicapat care te-a prins si iti exploateaza slabiciunea (indiferent de care). In special cand esti normala. Pt ca… asa te vad.

  • 150

    Cum dreaq vine aia sa tragi teapa unor evrei?

    Asta chiar ca intrece orice SF.

    Fetelor, un scenariu rapid, Cosa in rol de Vlad Tepes…

  • 151

    @Radu Popescu: Eu aveam pe unul care le lipea de tavan.:))

  • 152

    eu nu va inteleg de ce ii faceti atata reclama, fie ea si anti.

    costel, daca pe cineva intereseaza scandaluri judecatoresti, se duce la tribunal; si daca sa spunem traian basescu scrie sub pseudonim, si are proces cu nu’s ce casa, nu stiu ce proba e asta ?

    si daca zoe dumitrescu busulenga, a fost un critic literar fascinant, cu ce m-a impiedicat sa ii citesc ideile foarte frumos scrise, daca am aflat ca in viata ei intima si-a tras-o cu jdemii de barbati, unii single, altii insurati, pana cand a descoperit divinitatea si s-a dus la manastire ?

    deci ! omul nu se judeca pentru ca nimeni nu e Dumnezeu ca sa stie de ce face una sau alta, dezbati ideea / situatia / principiul da !

    cosa a dezbatut ideea. cand va veni timpul, veti intelege

  • 153

    @shaman:

    A, pai si-al meu facea asta, da’ inainte…

    Ca dupa aia le punea la uscat si abia apoi le sprijinea de perete.

    N-am vrut sa intru in detalii de astea scabroase ca le oripilam pe fete :)

  • 154

    Băi Costele, la câţi kilometri de p&#117lă ai supt Doria, nu mai eşti sfântă nici chiar în comparaţie cu mine !

  • 155

    @Irina Burdusel: Am fost si eu terorizat si cu colacul,si cu ciorapul,din nefericire pentru mine m-am adaptat….ridic colacul,imi strang ciorapul…….dar barbati atentie sporita!O femeie nu va fi niciodata multumita si va dori din ce in ce mai mult!Imi calc singur,de multe ori imi pun rufele in masina eu,le scot eu si mi le intand tot eu.Imi cos singur ca ea …nu stiu sa cos…,eu am IQ 140 ,ea pun pariu ca nu are mai mult de 60,e asistenta medicala cu liceu sanitar si postliceala dar nici asta nu o absolva de prostie.A ajuns sa-mi ceara sa dau eu cu aspiratorul ca ea face mancare.Sunt casatorit de 12 ani si in aceasta perioada nu a fost nici o activitate pentru care sa platesc pe cineva,stiu sa fac orice si am facut tot ce a trebuit dar mereu se doreste mai mult. Singurul motiv pentru care nu am parasit-o este ca mi-a facut 2 copii si sunt mici au 11 ani baiatul si 8 ani fata si au nevoie de mine.Oricum nu ma visez sa fiu pensionar alaturi de ea.Asa e barbatii e mai nesimtiti insa am preferat decat sa aud un’ latrat’ vesnic mai bine ma umilesc. Dorinta mea de libertate insa e vie si nevatamata.Astept sa-mi vad copii ca se pot descurca singuri si-mi iar zborul spre libertate.

  • 156

    @Gelu: Imi place responsabilitatea de care dai dovada in privinta copiilor. Dar… imi pare un gest de lasitate faptul ca nu ii spui direct si fara menajamente, ce crezi despre ea. Am impresia ca mergi “pe burta”

  • 157

    Gelule, nebunule, tu esti indragostit ! On topic, incearca un troc cu ciorapii/sosetele. Ascunde perechile curate si i le dai numai dupa ce le arunca in cos pe cele purtate. Aport perechea murdara, recompensa perechea curata. Bubico, sezi mumos, mamitico !

  • 158

    Aici chiar incepe sa miroasa a sosete. :( :( :(

  • 159

    @Gelu:

    continuare GabiS …si daca raspunde dresajului ii oferi drept recompensa sublima, o plimbare cu trenul pana la Mizil.

  • 160

    @Nora: io nu simt nemica. poate offtopicurile is mai bine mirositoare – iti da prilejul unei lumi parfumate. ei… nu intotdeauna este lumea asa :)

  • 161

    poate si faptul ca ma barbieresc & am uns aparatul cu spirt. Apropo :) e voie sa te barbiresti in fata calculatorului? io zic: nu! da’ avand in videre faptul ca is singur… am voie sa ridic locuinta cu susu in jos.

  • 162

    @Gherman Adrian:

    Mai fratilor, eu nu mai inteleg nimic!

    Daca m-as lua dupa cum scrie, Gherman, as zice ca e Dumitru, dar daca dau click pe nickname-ul lui ma duce pe o pagina care seamana ca o picatura cu blogul Doriei

    Tot felul de personaje care mai de care mai imaginare, hm :(

  • 163

    @Radu Popescu: Care Doria? da si mie un link… sa citesc ceva mai usurel… ca m-am saturat de offtopicurile kantiene de pe pandoras.

  • 164

    @Gherman Adrian:

    Cu mare placere! Lectura placuta:

    planetdoria.wor../

  • 165

    @Radu Popescu: aaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! :) de doua zile mi-am schimbat tema la blog… si… Tulai Doamne! hmmmm. continutul sa fie asemanator?

  • 166

    @Gherman Adrian:

    Nu stiu, citeste-l! Da’ vezi ca-s multe articole!

  • 167

    @Radu Popescu: dupa ce mi-am batut tastatura atata timp pe blogul acesta, matale imi zici ca is pe acelasi palier cu Doria. hm… stiu ca-s un tip incomod… dar nu crezi ca-i prea mult?

  • 168

    In primul rand, deja ma doare capul de la cicalelile doar exemplificate aici, inclusiv scenariul santajului sentimental. M-a mai inviorat alternativa ofertei speciale din final, cea cu promotia primita la 3 sosete.

    In rest, nu m-am gandit in viata mea ca sosetele mele ar putea deranja pe cineva. Si intr-adevar le maschez usor cu piciorul sub pat sau sub fotoliu, de unde le gasesc mereu in dimineata urmatoare ca sunt grabit s-o tai spre birou.

    Exact asta ar fi problema casniciei, sosetele mele de sub pat.

    Iti doresc sa nasti si sa cresti un baiat, inainte sa ne acuzi mamele de nustiumaice.

    PS: de ce nu “dilesti” trollii de la comentarii? Daca tot esti asa de harnica, poate ar trebui sa incepi cu mizeria de pe blogul tau… ;)

  • 169

    @ovidiu_mm: sosete sub pat… birou etc uri Lui Cioran i-a venit sa vomite cand i s-a cerut adresa biroului de catre un american :)

  • 170

    Ovidiu__MuieMuie,

    De ce pula mea ai scris bă dileşti în ghilimele ?!

    Şi de ce ţi-ai ales un ID cu M&3117;ieMuie ?!

    Tu nu vezi că aici scriu nişte doamne, cum Pizda mă-tii îţi permiţi tu să le numeşti trolii ?!

  • 171

    să numească trolii! să ştim şi noi! acuzaţia e gravă!

  • 172

    Fiindca sunt foarte multe comentarii la acest subiect, fara a fi oof-topic (ma “agat” de chestia cu pusul sosetelor in pat), va povestesc o intamplare. Locuima eu, sotia, doi copii undeva in Bucuresti (la bloc). Aveam o “fata” care facea o parte din menaj (printre care si calcatul rufelor). O data, pe cand strangea rufele uscate de pe franghiile de pe balcon, s-a intamplat sa gaseasca pe jos, pe balcon, niste chilotei de dama. I-a adunat laolalta cu celelate rufe. A triat totul, a calcat, apoi le-a pus la loc, in dulapuri. Evident, chiloteii la un loc cu cei ai sotiei mele. Nu a lipsit mult si nevasta-mea a dat peste ei. Nefiind ai ei (si-i cunostea prea bine !) a sarit la atac : ce e cu chiloti straini de dama, in casa noastra ? Eu nu aveam nici o explicatie – cea pe care am dat-o mai sus mi-a venit ulterior, ca singura logica (ei cazusera de pe alt balcon, de la vecini). am fost apoi terorizat – seara de seara gaseam sub perna chilotii cu pricina. Noroc ca erau spalati… Ziceti si voi – cum sa fi procedat ?

  • 173

    @Gherman Adrian (blog):

    tuteavsnietzsch../

    Ce frumos :) Este unul din compozitorii pe care ii iubesc !

    Eugen (Evgueny) Doga a devenit foarte cunoscut in urma filmului Satra, devenit ulterior si exemplu ca arta cinematografica.

    ‘Waltz’ face parte din film. Daca nu l-ai vazut, trebuie neaparat s-o faci, pentru imaginea care se suprapune si care exprima perfect sentimentul din melodie.

  • 174

    @trolandreea 172:

    Hai ca m-a distrat cum te-ai botezat :) :)

    Nu va mai amarati :( Alegeti sa va simtiti bine, va rog :) va rog :) Daca va lasati enervati, atunci si-a(u) atins scopul. Sa arunce noroiul ‘lor’ peste voi.

    :(

    ps: de aceea, draga mea andreea, spuneam ieri ca exemplele concrete din viata noastra, e bine sa fie discutate in privat. Pentru ca vine un/o costel, un/o ovidiu, un/o x, un/o xxx, si transforma tot ce ati zis voi, in noroiul lor :(

  • 175

    Everybody

    Cred ca dati seama acum cine era antinationalistul

    N-am zis-o eu, a zis-o Jasmine !

  • 176

    @Jasmine:

    Nu aia e problema!

    Chestia este sa iti traiesti in asa fel viata, incat sa nu-ti fie rusine de nimic. Chiar si daca ai gresit, trebuie sa iti asumi greseala. Atunci esti un om responsabil!

  • 177

    @Jasmine:

    Si mai slabeste-ma si tu acuma cu Doga asta!

  • 178

    Haide măi Burduşel, fă-ţi apariţia că am o chestie tare.

    Mă rog, femeia poate are şi ea o viaţă, e sâmbătă seară, cum naiba să stea cu fraierii pe blog ?!

  • 179

    Jasmine,

    Măi, ce-o tot dai de la un timp cu chestiile care trebuie discutate în privată ?!

    Dacă vrei adresa mea de mail, spune şi ţi-o scriu, ce atâtea ocolişuri ?! Vorbesc serios !

    Uite ţi-o scrie şi Popescu şi Sf. Andreea şi Burduşel.

    Dar, sper că pe a mea o vrei cel mai mult !

  • 180

    @Cosa Nostra:

    mai tine-i in tensiune ca eu lipsesc vreo ora…

  • 181

    @Radu Popescu: Nu m-am facut inteleasa. E vina mea. Poate sunt prea ermetica.

    Ideea e ca va razboiti. Si in timpul asta foarte pretios pe care il avem, in loc sa crestem, ne luptam cu altii, iar rezultatul in urma razboaielor este mereu acelasi, si acelasi, si acelasi :( :(

    Si stiu ce vorbesc, am fost aruncata in multe razboaie :(

    Nu vorbesc despre asumarea greselilor. Am inteles principiile voastre, vorbeam de razboiul asta.

    Si vorbeam cu Adrian Gherman despre Doga.

    Si inca ceva: daca va ies bani din tot scandalul asta, si sariti ca nu cumva sa va scada vreun profit, impiedicandu-l,

    atunci IRINA BURDUSEL, te rog sa stergi toate comentariile facute de Jasmine si de Emanuelle J Emanuelle.

    Irina, iti multumesc anticipat !

  • 182

    Domnul Marcel Zadda n-a revenit, nu? Pacat, m-as fi mutat cu dumnealui la masa. Acum eu sunt cea care nu mai intelege nimic. Numai ca eu n-am bere. Am doar niste salata verde, o jumatate de pachet de unt si un sfert de borcan de gem de zmeura. O minune!

  • 183

    Jasmine, ce-ti veni? Cine ce bani? Eu nu iau niciun ban, parol! Nu mi-a facut nimeni nicio propunere, nici decenta, nici indecenta!

  • 184

    nora, pot veni şi eu cu voi la masă? am salată de vinete şi mămăligă cu brînză. şi un copil în cadă, bineînţeles…

  • 185

    Sigur ca da. Numai ca te previn: eu fumez mult mai ales cand nu inteleg. :d

  • 186

    @Jasmine: am vazut “satra” bun film… despre muzica… sa nu mai vorbim. Nu lua in seama tot ce zice cosa nostra si Radu Popescu

  • 187

    Irina Burdusel:

    Rectific pentru ca nu vreau sa jignesc pe nimeni. Asa e cand faci razboi, sunt loviti si oameni nevinovati.

    Te rog sa stergi comentariile mele indiferent daca ies sau nu ies bani din scandalul de aici. Nu vreau sa mai apar deloc.

  • 188

    @Jasmine: nu iese niciun ban si nu sterg niciun comentariu. tot din seria lui “nu”: nu inteleg ce s-a intamplat cat am lipsit! :)

    Nora, daca te lamuresti tu prima, imi zici si mie? Te rog.

    Cosa: te ascultam!

    Irina Burdusel
    2010-11-20 19:21:48 | Raporteaza
  • 189

    @Jasmine: nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar nici macar autoarele nu primesc vreun leu. Din cate stiu eu, cel putin. Cum ai putea crede atunci ca exista fonduri pentru comentatori?

    @Irina Burdusel: sigur. Dar cred ca sunt slabe sansele. Nu vedeti ca nici Marcel Zadda n-a venit, Andreea nu zice nimic… (o face maioneza pentru salata? :) )

  • 190

    hm, hm…

    Jasmine, de ce te superi aşa?

    aşa e Radu Popescu, mai năvalnic cînd e vorba de comunişti. are şi el dreptate. să zici mersi că nu te-a făcut “kulturnică”. domnul Dâncu de la Vox a păţit-o!

    cît despre bani, n-ar fi o idee rea, că m-a terminat criza asta şi cosa nostra văd că n-are de gînd să-mi dea nimic.

    (doamna Bădicioiu-Matei, ce spuneţi? :) )

    eu zic să vă împăcaţi.

  • 191

    Irinaaaa, sînt în spaaaaam, uf!

  • 192

    Jasmine a beut gaz ! Altfel nu-mi explic !

  • 193

    Andreea, stai linistita. Nu da din maini, nu da din picioare, fa pluta usurel, trage aer in piept. Vei iesi la liman, sunt sigura!

  • 194

    @andreea: scuze! daca nu ma anunta nimeni, n-am de unde sa stiu! si nici nu-mi dau seama dupa ce criterii alege sistemul asta spamurile. esti bine acum? :)

    Irina Burdusel
    2010-11-20 19:57:26 | Raporteaza
  • 195

    Băi, ce ţi-e şi cu tehnica asta:

    Uite, dacă ai la serviciu un microfon şi nişte boxe la calculator, poţi să chemi câţiva colegi şi să discuţi cu mine sau cu Jasmine, de exemplu, tot felul de chestii.

    Ne auzim toţi pe toţi ca şi cum am fi în aceeaşi încăpere.

    Pentru cine are aceste posibilităţi tehnice şi, bineînţeles, urechi să audă, eu aş putea să expun o tehnică actuală şi ghiduşă de a strânge potenţiali clienţi doritori de a se face cunoscuţi prin intermediul unei agenţii de publicitate.

    Tehnica nu prea e scrisă în cursuri, nu prea e aplicată la scară largă, dar e foarte eficientă.

    Bun, nu susţin că ar aduce contracte încă de a doua zi. Dar e bine de avut în vedere de către nişte şmecheri în domeniu.

    Să le mulţumim pe această cale lui Bil Geiţ şi lui Iahu Mesănger pentru câte chestii ne-au pus la îndemână !

  • 196

    Andreea #190, 191 & Burduşel #194,

    Comentariul a intrat direct în spam deoarece în el este scris numele Alexandra Bădicioiu Matei.

    Fiindu-le frică de muie şi alte chestii, ca măsură de precauţie, toate astfel de comentarii stau în spam până le verifică cineva.

    Numai mie n-au ce-mi face. Şmecherii sunt din altă divizie. Dacă nu chiar din altă lume !

  • 197

    De cand am intrat in calitate de comentator pe aceste bloguri, mi-am declinat intotdeauna identitatea reala, fara sa ascund absolut nimic din ceea ce sant sau ceea ce fac.

    Pentru ca nu am ce sa ascund!

    La inceput a fost o placere sa discut cu niste oameni de inteligenta peste medie, oameni care in viata reala mi-au fost rapiti (moarte, exil etc).

    Am si acum aceasta placere. Dar pana la un punct. Pentru ca aceste discutii, de multe ori foarte interesante sant din ce in ce mai des bruiate de personaje dubioase cu cate doua trei identitati, care pur si simplu ma fac sa-mi pierd timpul.

    Eu, ca sa particip la dialogul cu voi, fac un slalom printre obligatii, care sunt tot mai multe, si placere.

    Pur si simplu vad cum si aceasta placere mi se scurge printre degete…

    Imi pare rau, asta e!

  • 198

    Eh, copii mosului sa va spun o istorie:

    Se facea ca era pe vremea cand imparat era unul ceausescu, si prim sfetnic, unul, dascalescu. Si dascalescu asta avea o soata – dna dascalescu care era , ce credeti, presedinta Uniunii Compozitorilor.

    Si tot pe vremea aia, traia in dulcele trag al Iesilor, un mare muzician, care se duela cu toti lautarii din urbe si chiar si din imprejurimi. Se duela muzical, fireste. Stia secretele multor instrumente si le gadila intr-un fel cum numai el era in stare. Ca sa nu mai vorbim de compozitie si aranjamente.

    Spune legenda ca intr-o buna zi se lua la concurs tocmai cu Tandarica, marele tobas, care stia sa bata trei ritmuri diferite, in acelasi timp, cu trei membre ale corpului. Dar Sabin, ca asa-l chema, a reusit sa bata cu 4!

    Eh , si madam dascalescu, de cate ori vroia sa compuna si sa orchestreze cate o piesa il suna pe bietul Sabin, pe numele lui intreg, Sabin Pautza, ii fluiera la receptor vreun refren, te miri de unde furat, si a doua zi, primea piesa scrisa pe note, aranjata, orchestrata si armonizata. Pentru ca ordinul era ordin, si venea pe linie de partid!

    prin cercurile mondene ale vremmii se vorbea si de o idila secreta intre madam si cine credeti-cornel constantiniu- mare solist pe vremea aia, ca noi muzicantii astia mai prosti nu pricepeam cum dreaq acest antitalent muzical,fara nici o calitate muzicala, era zilnic pe post lansand aberatiile madamei.

    Inchizand paranteza, ajungem la subiect. V-am descris atmosfera comunista ca sa vedeti cum ajungeau unii la mari cariere muzicale.

    Deci, declar cu mana pe inima ca acest Dega sau Doga, nu conteaza este un Kulturnic si un parvenit comunist! Si voi, care il credeti maret, niste fraieri!

    Ce muzica a compus el in Satra? Eu am vazut filmul la lansare, si acolo e numai muzica tiganeasca. Ce, au asteptat tiganii sa vina Doga sa le compuna muzica?

    Acolo a fost vorba doar de niste aranjamente muzicale, si atata tot!

    Si valsuri?, hm, daca vrei sa asculti valsuri mergi la izvor, in Austria si la marii compozitori austrieci. Doga este un impostor comunist! Cu tot cu cele ’spemii de premii date de stalin&comp.

  • 199

    Un barbat se saturase sa mearga la serviciu in fiecare zi, in timp ce sotia lui statea acasa. Ar fi vrut sa vada si ea prin ce trece el zilnic, asa ca se ruga asa: -

    -Doamne merg la serviciu in fiecare zi, 8 ore, iar sotia mea sta toata ziua acasa. As vrea sa fiu femeie, sa am o zi obisnuita. Amin.

    Dumnezeu, in intelepciunea sa nemarginita, ii indeplini dorinta.

    Dimineata, omul se trezi femeie. Se scula,pregati micul dejun pentru sot, trezi copii, le pregati hainele pentru scoala, le facu pachetele cu gustarea de pranz, ii duse la scoala, veni acasa, lua hainele pentru dus la curatat, se opri in drum la banca sa depuna niste bani, plati facturile. Curata cutia pisicii, spala cainele. Era deja ora unu cand se grabi sa faca paturile, sa spele, sa stearga praful. Le pregati copiilor masa, ii puse la lectii, si se uita putin la televizor, in timp ce calca. Pe la patru incepu sa curete cartofi, legume pentru salata, facu snitelele, curata fasolea, facu o budinca. Dupa cina curata bucataria, spala vasele, imbaie copii, ii puse la culcare. Pe la ora noua desi datoriile zilei nu erau sfarsite, se duse la culcare, unde era asteptata la facut dragoste.

    Dimineata urmatoare barbatul se trezi si imediat se ruga:

    -Doamne, nu stiu ce mi-a venit. Nici vorba sa o invidiez pe nevasta-mea ca sta acasa toata ziua ! Te rog sa ne intoarcem la situatia dinainte”.

    Dumnezeu, in intelepciunea sa fara margini, raspunse;

    -Fiule, vad ca ai invatat ceva si as fi fericit sa pun lucrurile la loc, cum au fost, dar va trebui sa astepti noua luni, totusi. Dupa “intamplarea” de aseara esti insarcinat.

  • 200

    @Cosa Nostra: “Romania: o tara de smekeri, resemnati si sceptici” cine uo zisă?

  • 201

    @andreea:

    Asa e Andreea, l-am facut culturnic pe nefericitul ala.

    Eu, in studentie, aveam sala de repetitie la Casa de Cultura a Studentilor si am avut si la sediul UTC.

    Pe acolo era full de din astia, eu ii miros de la o posta. Prin niste frisoane specifice! Norocul meu a fost ca m-am refugiat in muzica, in jazz in special, ca daca nu cred ca as fi ajuns la gesturi disperate.

    Oricum, cuprins de sila de intregul sistem, mi-am dat demisia de la fabrica unde lucram, a doua zi cand mi s-a incheiat stagiatura. Si am ramas liber-profesionist, cu doi copii de crescut. Asta se intampla in sept 89. Si uite ca n-am murit.

    Asa ca, imi face o deosebita placere sa spun lucrurilor pe nume, si nu m-am abtinut niciodata!

  • 202

    @Jasmine:

    Razboi, bani,

    hm, esti un copil, Jasmine. razboaiele mele s-au incheiat demult!

    Banii? Ii castig in cel mai greu mod cu putinta! Din cauza aia, nici nu am asa multi.

  • 203

    @val_one:

    Ca de obicei, esti pe faza!

    iti multumesc ca ai vrut sa destinzi atmosfera :)

  • 204

    @ autoarea articolului,

    De ce esti asa de trista? Nu vei avea niciodata placerea sa bei un pahar de vin rosu de calitate, alaturi de un barbat obisnuit, care iti povesteste lucruri interesante, daca vei avea pe creer aceasta pata murdara cu povesti despre “sosete transpirate azvarlite dezinvolt”. Ia incearca sa ne povestesti (macar sa te faci…) cum este pe “Oasis of the sea” in calatoria facuta in Marea Caraibelor de la Miami la Trinidad de Tobago. Sau macar cum ai fost tu la un film bun in Bucuresti. Orice barbat isi savureaza femeia in functie de savoarea oferita, cat despre aruncatul la cos cu sosete murdare, asa ceva nu exista! Pe scurt, daca cineva incearca sa-si impuna o marlanie, de la prima tentativa va primi o zmetie peste bot si ai scapat si de neplacerea de a povesti desprelucruri murdare. Apoi continuam povestile…

  • 205

    Radu Popescu,

    ai dreptate în ceea ce priveşte “povestea” politică. poate Jasmine e mai tînără şi nu “simte” anumite lucruri. eram tentată să-l iert un pic pe Dâncu, citindu-i cîteva articole mai “sufletiste” un pic, dar cînd a venit cu păunescu pe tavă, i-am luat bilele albe înapoi.

    dar nu cred că Antinaţionalistul e cine zici tu, şi mai cred şi că Jasmine şi Gherman se joacă un pic cu cuvintele, iar tu pui la suflet prea tare totul.

    cît despre chestia cu scandalul şi cu plata, chiar că Jasmine a sărit calul.

  • 206

    @Radu Popescu: Intamplarea face ca exista doua personaje destul de critice… carora le-am prezentat muzica lui Doga. Unu a zis ca-i divin si unu (preot) contrariat: De ce nu am auzit de el? daca il scoatem pe preot din ecuatie, ne ramane astalalt care… ce-i drept se cam opune papagalilor din arta… in special poezie :) este vorba de Marin Sorescu, Paunescu – pana la Blaga. La Blaga! :) mi-a deschis putin ochile si am disecat cateva poezioare. Cica… iele erau pline de enunturi… asa cum vorbesc io acuma – treburile astea altii le considera poezie. Bun. sa nu ne indepartam de Blaga :) Omul nostru spunea asa: Blaga nu are profunzime. Singurul vers genial este “vad cum imi creste in trupul tau sicriul” tind sa-i dau dreptate. Deci: exienta acestui om a fost ingenuncheata de Eugen Doga. Pe chipul sau se citea lumina – in timp ce il asculta. Un acord atat de elegant precum am gasit la Doga, nu am gasit la Beethoven. Bine… muzica a devenit mai complexa. Nu-s eu… mare expert… dar daca muzica unui criminal suna bine… n-am ce face… trebuie sa recunosc. Evidenta ca o parere preconceputa imi poate scurtcircuita si mie detasarea… asa cum se intampla la dumneavoastra.

  • 207

    @andreea:

    Iti multumesc!

    Mai venise dl dancu cu inca una lacrimogena, mai-nainte despre Madalina Manole, daca-ti aduci aminte. Exact la fel, da’ acolo m-am abtinut!

    Misto chestie internetul asta, domle. Faptul ca poti sa ai reactie. Cred ca trebuie sa profitam acum, pana nu se prind “jidanii” astia cum sa ne puna pumnul in gura!

  • 208

    @Radu Popescu: Madalina Manole… sa-i fie tarana usoara… a fost o cantareata mediocra. Dar… nu poti pune in balanta Eugen Doga si un cantaret marunt. In primul rand asta e compozitor nu cantaret de tzambal. Politicul nu trebuie sa joace un rol important in disecarea valorilor din arta… pt ca acesta este un impediment in calea spre adevar.

  • 209

    @Gherman Adrian:

    Bai frate,

    In primul rand ma deranjeaza greselile tale de ortografie. Toata lumea mai face, dar nu asa!

    Nu pot sa comunic cu un om care nu scrie bine romaneste!

    Persevereaza si tu un pic,eu sant inginer, deci se poate :)

    Pe teme muzicale n-am ce sa discut cu tine ca n-ai notiunile de baza, cu atat mai putin cu un popa!

    Eu nu am nimic impotriva ca tie iti place, sa fii sanatos, problema apare cand tu, un necunoscator, incerci sa impui altora valorile tale!

  • 210

    :) ) atata subversivitate am gasit aici

    trilulilu.ro/Se../

    incat… de o saptamana numai Eugen Doga ascult si in masina. La maxim!

  • 211

    Trebuie sa va contrazic un pic, domnule Popescu. Poti aprecia un artist facand abstractie de orientarea lui politica.

    Uite, de pilda, majoritatea existentialistilor francezi erau de stanga. Unii s-au lecuit pe parcurs, altii, ca Sartre, au tinut-o pana in panzele albe. Si asta dupa ce a fost prin URSS si a vazut cu propriii ochi ce e comunismul la el acasa. Eu ce sa fac acum? Sa nu le mai gust romanele? Hm, nu prea. Sau cazul Kundera. Cica ar fi colaborat nitel. Asta nu ma face sa sustin ca Insuportabila usuratate a fiintei e un roman slab.

  • 212

    @Radu Popescu: popa e la filologie… sa nu te gandesti ca o sa iasa traducator de acolo :) nu e pitzipoanca. din fo mie de insi is 7 la “clasice” mda. nu acord mare atentie calofiliei. in special in cazul palavrelor de pe net.

  • 213

    @Radu Popescu: inca ceva. Nu impun! Arunc lumina asupra chestiunilor. Nu poti impune unui manelist sa asculte Eugen Doga – pt el este cea mai crunta tortura. Apropo… am auzit ca americanii ii torturau pe musulmani cu rock :)

  • 214

    @Nora: cine nu-i cu noi e impotriva noastra! Asta… cauzeaza. Sunt curios ce muzica a compus domul Popescu. Daca ii zic ca in fata mea, prin comparatie cu Doga, Enescu e copilas, o sa ma injure :) sau sa-mi spuna ca nu am cunostintele de baza in muzica. pardon! asta a mai spus.

  • 215

    @Nora:

    Ai circumstante atenuante, esti tanara!

    Toti marii intelectuali au sfarsit prin a fi de stanga!

    Citeste-l pe Kurt Vonnegut, el o sa iti raspunda la intrebari mai bine decat o fac eu.

    Si eu, acum, sant de stanga!

    Dar ce s-a intamplat in aceea vreme vreme a fost ceva oribil, un fel de ciocoism acceptat de comunisti si dus la extrem. era modul lor de a-si exprima vanitatea, incompetenta si nemernicia.

  • 216

    Nora,

    Poţi face abstracţie de orintarea politică a unui artist numai dacă faci abstracţie şi de cât rău a făcut el artei prin denigrarea şi/sau distrugerea unor potenţiali artişti care au avut neşansa să trăiască în aceeaşi perioadă cu el.

    Politrucii din artă nu erau pasivi. Nu doar profitau de pe urma forţei politice a momentului slujind-o ci îşi întăreau poziţia eliminând viclean concurenţa.

    Dar tu n-ai cum să înţelegi: pentru tine jidanii sunt doar un popor discriminat pe nedrept. Iar politrucii sunt doar oameni cu altă orientare politică.

  • 217

    Nora, ai dreptate, of course, cu condiţia să fie artist.

    Gherman Adrian,

    mi-am amintit ceva şi am căutat din urmă o postare mai veche:

    pandoras.realit../

    e, pe la com. 72, sînt preferinţele tale muzicale. păi, nu prea sună bine, ce să zic… tu ce zici, Nora?

    Radu Popescu,

    nu pot să nu remarc totuşi la tine un oarecare extremism… muzical (de extremă jazzistico-sud-americană), să-i zicem. dar, pentru că-l am şi eu (în altă extremă), te înţeleg. :)

  • 218

    @Nora: \

    Incepe cu “Fii binecuvantat, Mr. Rosewater” si dupa aceea fac pariu ca nu lasi nici una din mana!

  • 219

    @Cosa Nostra: se vede ca faceti parte din vechea garda. Nationalismul va intuneca mintea. Daca toate popoarele gandesc la fel… ne ducem reaq… acuma cu tehnologia asta.

  • 220

    @andreea:

    Andreea puiule,

    nu e extremism, crede-ma eu am trecut prin toate fazele…

    e chiar axa de simetrie al unui proiect care se numeste Muzica!

    Am folosit si termeni specifici numai de dragul de a ma face inteles!

    Zau, crede-ma ca nu vorbesc bazaconii…

  • 221

    @andreea:

    Nu-i mai luati in seama pe acesti fanfaroni.

    nu fac altceva decat sa abata atentia de la adevaratele probleme.

    eu ii percep doar ca un zgomot de fond!

  • 222

    @Radu Popescu: nu va contesta nimeni experientele avute. Baiu este ca noi… astia ce am gustat mai multa libertate cautam universalul. cautam valorile in universalitate. avem aceasta posibilitate. Pe vremuri daca ascultai muzica straina… nu dadea bine la partid. Doamne! ce diferenta intre generatiile astea.

  • 223

    @andreea: ce sa sune bine? nu am inteles.

  • 224

    Dacă, dacă, dacă …

    Dacă şi calul pe care l-am futut în pizdă ar fi fost iapă, îţi dai seama ce şmecher aş fi fost !

  • 225

    @Cosa Nostra: :) nu ii mai prostiti pe tineri. serios. le incuiati mintile… asa smekeri cum suntetzi.

  • 226

    Mai Cosa,

    ma mai tii mult in priza? Ca eu asteptam ceva tare de la tine, in seara asta!

    Hai odata ca eu maine iara ma scol la 5:30

  • 227

    Acuma… lovitura de gratie! cheia de la usa pe care trebuie sa intre un tanar este la cosa nostra (banii) Radu Popescu (muzica), manolescu (poezie) cum o sa fie tinerii promovati, daca viziunile consacratilor sunt atat de indepartate de a tinerilor? va spun ce o sa se intample. O sa promoveze niste chitibusari care sunt in asentimentu lor… care le canta in struna. deci: o revolutie a mentalitatilor poa’ sa mai astepte mult si bine.

  • 228

    devine plictisitor,

    noapte buna!

  • 229

    @Andreea: Normal ca ma refer la artistii adevarati. De-aia nu l-am plans cine stie cat pe Paunescu: ca nici cine stie ce poet nu era. Da, inflama multimile, dar sa fim seriosi, gloata nu prea are gust estetic.

    M-am uitat la linkul ala. Mult “King”. Dar Monica Anghel??? Paula Seling??? Uf…

    Acum, pe de alta parte, daca aude domnul Popescu ce muzici ma misca pe mine si-mi rastoarna ordinea fireasca a organelor, iarasi s-ar putea sa nu pic bine.

    @Radu Popescu: eu stiam ca e invers. Sau, ma rog, cel putin asa zicea Tutea. Ca in tinerete esti de stanga si ca ar insemna sa n-ai inima daca nu esti. Continuarea cred ca o stiti cu totii :) .

    @Cosa Nostra: da, multi artisti au fost jigodii. I-au sabotat pe altii etc. Ar trebui sa putrezeasca in puscarii. Dar asta nu schimba cu nimic un rand din ce-au scris. Gunther Grass, de pilda, s-a trezit la batranete sa recunoasca faptul ca a facut parte din Waffen SS. Imi pare rau, dar n-am sa amestec niciodata omul cu opera.

  • 230

    Cat despre Vonnegut, l-am gustat. Chiar “Fii binecuvantat, domnule Rosewater’.

    Eu va recomand, la randul meu, Philip Roth: M-am maritat cu un comunist :)

  • 231

    N-am problemă cu asta. Nu-mi pasă. Culeg ciorapii, las capacul. Mi-e drag tare și nu mă deranjează.

  • 232

    @Nora:

    Am zis ca ma culc, dar uite ca ceva nu ma lasa sa am somn!

    La tinerete ai doar imboldul luptei. Universul tineretii este unul egocentrist.

    abia ce acumulezi in experiente traite iti poti permite judecati cat de cat pertinente…

    cand esti tanar conceptia de baza este ca cel mai puternic ia totul, ceea ce e o tampenie. Doar eu, numai eu…

    Dumnezeu ne-a lasat pe toti, deci trebuie ca toti sa traim.

    in lumea civilizata circula o vorba : traiesc si eu, dar las si pe altii sa traiasca!

    asta e cea mai socialista lozinca pe care am auzit-o! dar e adevarata!

    Isus a fost primul socialist din istoria moderna!

    Si iata ca sacrificiul lui nu a fost in zadar!

    Nu il mai da de exemplu pe Gunther Grass, toti pe vremea aia, trebuiau sa faca parte din Hitlerjugend, asa cum noi am fost obligati sa fim pionieri.

    dar asta nu a schimbat nimic din felul meu de a fi!

  • 233

    @Nora: #230

    Daca l-ai gustat atunci nu-ti ramane decat sa-l … devorezi!

    am sa tin cont de recomandare ta!

  • 234

    Incredibil jegul offtopic de la comentariile acestui articol. Insuportabila duhoarea de spammeri si trolli.

  • 235

    @adrian_vvv:

    Scrie bai ceva despre ciorapi si dupa aceea ai dreptul sa scoti nasul!

    Noi am epuizat subiectul!

    Ia uite, s-a trezit nichipercea sa ne de-a lectii!

  • 236

    nora:

    te-ai măritat cu un comunist?! atunci, citeşte (cît poţi de) repede “pastorala americană”, “operaţiunea shylock” şi “complexul lui portnoy”. toate fac parte din “viaţa mea de bărbat”. p-ormă, bem o bere… (o dau eu!).

    andreea:

    salată de vinete?! mmmmm! şi mămăligă?! mmmmm! mmmmm! (berea o dau tot eu!)

    radu popescu:

    prin toamna lui ‘89, mi-am pierdut o şosetă în patul unei doamne. n-am mai găsit-o niciodată… am scris asta ca să te pot întreba: cum dreaq să fii de stînga dacă trăieşti în românia?!

    ps.

    irina: bine scris… să ştii, însă, că io am reuşit să-i conving pe cîţiva să şi le spele iar pe unu’ chiar să şi le mănînce! nu glumesc.

  • 237

    @Marcel Zadda: Deocamdata, pe noptiera mea asteapta “Complotul impotriva Americii”. De vreo cateva luni bune :) Dar nu e bai, le pot procura usor si pe celelalte.

  • 238

    nora:

    cu “complotul…” m-ai prins! e şi pe lista mea de aşteptare.

  • 239

    1 Pornesti de la ideea ca toti barbatii isi arunca sosetele peste tot si ca asta ar fi un soi de apucatura universala. 2 Pornesti de la ideea ca toti barbatii vad sexul ca o moneda de schimb. 3 Ajungi la ideea ca termeni ca “discutie”, “comunicare” sunt termeni -pentru cine stie ce motiv – huliti printre reprezentantii sexului masculin.

    Ce sa zic, sunt toate trei gresite.

    PS: Observ cum in fiecare saptamana se scriu pe Pandora unu sau doua articole despre cum sunt barbatii, cum ar trebui sa fie barbatii, cat de imaturi sunt barbatii, etc cand pe Voxpublica posturi despre femei (sau in care barbatii sa se planga de_ apar o data pe an. Ironic.

  • 240

    @Cosa Nostra # 46, dar si pt. Irina Burdusel: Eu am avut aceeasi problema, care de fapt s-a dovedit a fi doar primul semnal pt. multe alte probleme. Lista e prea lunga. L-am dat afara de multe ori (ca se aciuase aci la mine, desi refuza sa contribue la cheltuielile casei), a tot venit inapoi etc, pana la urma l-am dat afara de tot si cu asta basta. Din fericire, n-am luat in serios declaratiile lui infocate de a ne casatori! Draga, chestia cu ciorapii e semnificativa. Nu inteleg cum altii mai sus zic ca e un fleac. Pronosticul meu onest e ca nu vei ramane cu respectivul, isi va da arama pe fata, one way or the other, sooner or later. Vezi, numai nu te grabi sa ramai gravida cu el!

    alt cainele macelarului
    2010-11-24 03:14:27 | Raporteaza
  • 241

    Mda, feminist. Eu unul cu tampite de genul asta as proceda exact cum gandesc ele: pa pa pa pa. Ti se pare umilitor sa strangi ciorapii da? Mie nu mi se pare umilitor ca tu esti toata ziua la serviciu, ca in loc sa cresti copilul esti la coafor, ca in loc sa gatesti imi amintesti cat castigi, ca in loc sa fii calda si frumoasa esti rece, obosita si stressata din cauza stiu eu carei tampenii de la munca? Mai bine cu o pitzipoanca decat cu tine. Aia macar e disponibila, frumoasa si ma f … bine. Adica e femeie.

  • 242

    mancatiar tata pasarica aia dulce

  • 243

    Como emagrecer rápido de forma segura e saudável.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Sunt un om în construcţie. Sunt fericită că am descoperit ce vreau să fiu şi că Dumnezeu a pus în mine toate cărămizile cu care să mă construiesc. Îmi cultiv voinţa, imaginaţia şi caracterul pentru a trăi frumos, cu inima vie şi cu ochii deschişi.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!